|
|
ANALYSE
Enhver ny tur starter altid med at man fastsætter sin
nuværende position, uanset om vi skal til svigermor eller til
månen eller for den sags skyld bare vil være verdens bedste.
Da Columbus troede han ramte Indien men kun var kommet
til Amerika, gik der lang tid inden han opdagede fejlen, fordi
han kun havde tiden som pejlesnor.
Det er derfor vigtigt at vi har mere end en pejlesnor for at
finde ud af hvor vi er; en GPS bruger også altid flere
satellitter til at bestemme vores nuværende position.
Hvis vi som virksomhed gerne vil flytte os, er vi nødt til at
finde ud af hvor vi er lige nu, og ikke kun ved at forstå vores
kunder og vores produkter, men i ligeså høj grad ved at forstå vores styrker og svagheder. De markedsmæssige muligheder
og begrænsninger der er, hvad påvirker os internt og eksternt
og ikke mindst vores egne og vores medarbejderes personlige
muligheder og begrænsninger.
co-operations løsning…
… er en kvantitativ analyse af virksomheden, bestående af en økonomisk analyse af udviklingen gennem de seneste 3-5 år,
samt en kvalitativ analyse bestående af individuelle samtaler
med både dig og dine medarbejdere.
Målet er at få forankret en forståelse af virksomhedens
nuværende situation, med fokus på ledelsens og
medarbejdernes opfattelse af virksomheden og dens
placering i markedet. Understøttet af en analyse af den økonomiske udvikling fordelt på forskellige segmenter og
forskellige nøgletal over tid.
Analysen afsluttes med en workshop med deltagelse af
samtlige medarbejdere, og hvor resultatet præsenteres.
Kontakt Per Lindegaard hos co-operation og aftal et gratis og uforpligtende møde, hvor vi
sammen kan diskutere de udfordringer du har nu, og de
planer du har for fremtiden. |
|